El Centre de Dia celebra la revetlla de Sant Joan
El Centre de Dia de Gurb ha celebrat aquesta tarda la revetlla de Sant Joan amb les persones usuàries i les seves famílies, en una jornada de convivència i celebració
El Centre de Dia de Gurb va celebrar dimarts 23 de juny la revetlla de Sant Joan en una jornada marcada per la convivència i el bon ambient, compartida amb les persones usuàries del servei i les seves famílies. La trobada ha permès gaudir plegats d'una estona festiva coincidint amb una de les celebracions més tradicionals del calendari, reforçant els vincles entre les persones usuàries, els seus familiars i l'equip del centre.
Amb activitats com aquesta, el Centre de Dia continua apostant per crear espais de relació i participació que contribueixen al benestar i a la qualitat de vida de les persones grans.