Gran participació i rebuda en la segona Trobada de Cotxes Clàssics a Gurb
Gurb va celebrar diumenge 20 de setembre la segona Trobada de Cotxes Clàssics, una jornada amb una gran afluència de públic i participants que va estar marcada per l’homenatge a Josep Ayats.
La segona Trobada de Cotxes Clàssics de Gurb va tornar a reunir aquest diumenge nombrosos aficionats al món del motor en una jornada que va comptar amb una molt bona participació i una gran varietat de vehicles clàssics.
Un dels moments més especials de la trobada va ser l’homenatge a Josep Ayats, membre actiu de la comunitat de cotxes clàssics i col·laborador de l’Ajuntament de Gurb, que ens va deixar aquest 2026. L’acte va servir per recordar la seva implicació i vinculació amb el municipi i amb aquesta afició.
La bona afluència de participants i visitants va consolidar aquesta segona edició com una jornada de trobada i convivència al voltant dels vehicles clàssics.