Respira Ioga a la gespa

Dimecres, 24 de juny de 2020

Aquest mes de juliol us oferim uns cursos i uns tallers monogràfics de ioga a la gespa per promoure el benestar i tornar a activar-nos després del confinament.

CURSOS IOGUES A LA GESPA

- IOGA I FELDENKRAIS SUAU: Dies: 6, 13, 20 i 27 de juliol de 18.30 a 19.30 h, als jardins de l'Ajuntament.
Ioga per recuperar mobilitat i cuidar les articulacions, per respirar millor, per aprendre a millorar el mal d'esquena.
Imparteixen: Elisabet Soler (professora de ioga i ioga terapeÌ€utic) i Raquel Jufré (professora de Feldenkrais i psicomotricista).

- HATHA IOGA: Dies: 6, 13, 20 i 27 de juliol de 20 a 21 h, als jardins de l'Ajuntament.
Per persones de mitjana edat, que practiquen ioga o caminen i es belluguen habitualment.
Imparteix: Elisabet Soler.

- VINYASA IOGA: Dies: 7, 14, 21 i 28 de juliol de 20 a 21 h, als jardins de l'Ajuntament.
Ioga intens i dinaÌ€mic: Pel jovent i per persones que fan esport habitualment, sense lesions, i habituades i/o interessades en coneÌ€ixer un ioga més dinaÌ€mic. En el Vinyasa ioga es sincronitzen el moviment amb la respiració, enllaçant postures (asanes) de manera fluïda.

Imparteix: Agda Sobrino (professora de Vinyasa, Asthanga, Hatha i Yin ioga).

TALLERS MONOGRÀFICS IOGA A LA GESPA

- IOGA EN FAMÍLIA: PER A PARES (O AVIS) I FILLS: 10 de juliol de 18.30 a 20 h, als jardins de l'Ajuntament de Gurb.
El ioga s'utilitza com a eina en un taller lúdic on l'objectiu és gaudir de la relació a través del ioga. Ens estirem, respirem, relaxem i experimentarem amb alguns exercicis per fer plegats.
Imparteix: Paloma Gómez Urrútia (professora de Hatha ioga, ioga per embarassades i nens, pedagoga).

- SOM MÉS DEL QUE MENGEM: 17 de juliol de 18.30 a 20 h, als jardins de l'Ajuntament de Gurb.
Som més del que mengem, perqueÌ€ la nutrició no és el plat de menjar que ens posem al davant en sí, sinó que és el context que l'acompanya: com ho hem preparat? Quin era el nostre estat d'aÌ€nim quan ho preparaÌ€vem? Ens ho menjarem acompanyats?
Tot aquest conjunt de decisions preÌ€vies al que estic menjant, molts cops passen desapercebudes. I realment són aquestes les que marquen els nostres haÌ€bits dieteÌ€tics i la clau per al canvi en la nostra nutrició.
Imparteix: Cristina Prats Cardona (nutricionista). 

  • Els cursos tenen un aforament de 15 places per sessió i els tallers monogràfics tenen un aforament de 25 places per taller.
  • Sessions gratuïtes.
  • Inscripcions telemàtiques : Formulari d'inscripció
  • Inscripcions presencials a l'Ajuntament de Gurb de 8 a 15 h fins el 3 de juliol o fins esgotar places.

Per a més informació trucar a l'Ajuntament de Gurb, al 938 860 166.

  • Accés per rigorós ordre d'inscripció.
  • Accés prioritari per les persones empadronades a Gurb.
  • Material: Roba i calçat còmode, estora, manta i coixí.
  • És necessari arribar 5 minuts abans de començar la sessió
Darrera actualització: 29.06.2020 | 11:48